W nowym projekcie dominują kolory: czarny i złoty. Troll nie byłby sobą, gdyby nie "zburzył" harmonii tych dwóch barw. Na Opla powróci więc w tym roku trochę jaskrawej zieleni, bo w końcu Troll tkwi w szczegółach: )
Paweł: „Projekt nawiązuje bezpośrednio do barw Castrol EDGE Titanium FST™. Współpracując z Turbochargedlife - autorem grafiki dodaliśmy małe smaczki. Przemyciliśmy trochę toksycznej zieleni oraz doprowadzamy oklejających auto do szału stosując niełatwą w obróbce folię metalizowaną”.
Drift Masters Grand Prix – liga, w której wystartuje w tym roku Troll umożliwiła zawodnikom wybór jednego numeru startowego na cały sezon. Wzorem NASCAR zobligowani są oni do umieszczenia go na dachu auta. Pomysł realizowany jest z myślą o widzach, którzy będą kibicować zawodnikom podczas zawodów odbywających się na stadionach (w Płocku i Toruniu), na których na tą okazję powstaną tory asfaltowe. Wówczas dach samochodu będzie wyjątkowo wyeksponowany. Paweł: "Zdecydowałem się na numer 46 ze względu na historię znaną z filmu „Days of thunder”. Miałem jedenaście lat, jak film wszedł do kin. Każdy chciał być wówczas jak Cole Trickle. Na Facebooku fani podpowiedzieli mi, że to także numer Valentino Rossiego. To prawdziwa legenda i osobowość wyścigów motocyklowych. Teraz 46 zobowiązuje mnie jeszcze bardziej."
Nowy projekt oklejenia to nie jedynie zaskoczenie. Nowością, która odrazu rzuca się w oczy jest spojler, który trafił do TEAM TRELA od HGK RACING. Paweł: "Największą zmianę kibice zobaczą od razu – wreszcie MayBug stał się posiadaczem długo wyczekiwanego skrzydła. Długo się wahałem, ale po startach w ubiegłym sezonie uznałem, że zmiana jest konieczna. Dla mnie jest to zmiana techniczna, majaca poprawić osiągi auta. Moja ekipa dodaje, że przede wszystkim jest to ważna zmiana wizualna. Oby - jeden - służył nam cały sezon ;) "
TEAM TRELA stawia w tym roku przede wszystkim na starty we wspomnianym cyklu Drift Masters Grand Prix (DMGP). Choć ta nowa liga rozpoczyna dopiero swój drugi sezon, organizatorom nie brakuje doświadczenia. Jej szeregi na różnych szczeblach zarządzania zasilają byli zawodnicy na czele z Maćkiem Polodym, dyrektorem technicznym DMGP. W tym roku Troll planuje wziąć udział we wszystkich z zaplanowanych 12rund:
01-03.05 - Radom, Tor Jastrząb (I i II runda DMGP)
29-31.05 - Poznań, Tor Poznań (III i IV runda DMGP)
19-21.06 - Płock, Stadion Wisły (na płycie stadionu) (V i VI runda DMGP)
14-16.08 - Wałbrzych, Galeria Victoria (VII i VIII runda DMGP)
04-06.09 - Poznań, Inea Stadion (na parkingu pod stadionem) (IX i X runda DMGP)
09-11.10 - Toruń, MotoArena (na płycie stadionu) (XI i XII runda DMGP)
Oprócz startów w Polsce Trela wpisuje do kalendarza kilka startów poza granicami Polski. Paweł: „Jeśli auto będzie spisywać się bez zarzutu i dzielnie zniesie rywalizację w DMGP postaramy się wziąć udział w kilku rundach za granicą. Rozważamy starty na Łotwie, Węgrzech, Litwie. Wszystko będzie zależeć jednak od kondycji naszej i samochodu. Priorytetem jest cykl DMGP.”